avslutning

sitter i skolan på vår såkallade julavslutning. just nu är det tråkigt och vi sitter och gör ingenting.
Inleder lovet med att jobba lördag söndag måndag tisdag och onsdag sen tålnde jag åka och shoppa lite på mellandagsrean :-) sen jobbar jag veckan efter nyår också :-) så mitt jullov är redan fullspäckat!
.
igår va jag med lisa och agnes på en clinic med silver sara :-) roligt! annars har det faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv jobbar och går i skolan ;-)
efter skolan ska jag hälsa på mormor på sjukhuset sen tänkte jag försöka hinna hem och rida lite, får se hur det blir :-)
rörigt inlägg men nu vet nu hur livet leker iaf :-P


stallet nykomlingar baileys och än sålänge fröken x :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback