Tiden går snabbare och snabbare...

Snart börjar skolan igen :(
Usch, känns som att sommaren knappt har börjat, nu dem senaste dagarna har det varit ganska fin väder, men resten av den s.k. sommaren har det ju nästan bara regnat! 
.
Som sagt så var jag ju på å-festen med Malin, Becca och Emma i fredags :) Rolig kväll, med korkade vakter och felkörning på vägen hem. Brukar ta 30-20 minuter hem, men det tog nästan 2 timmar ;) haha men vi där bak sov så gott så vi märkte inte så mycket :P
.
Igår när jag vaknade så var det direkt upp och käka frukost sen drog familjen till Eskilstuna för lite shopping :) Hittade dock inget roligt. När jag kom hem drog jag direkt ut till Bijou och pysslade och longerade henne., hon har ju blivit lite åtsidosatt nu när det varit mycket den här veckan. Men nästa vecka kör vi igång igen! :)
Det enda som är planerat inför nästa vecka är Bijou och plugga körkortsteori som fan!!! Ska försöka gå till körskolan en stund varje dag och plugga så jag blir klar med alla tester eftersom jag ska skriva provet snart!!! Börjar bli lite smått nervös faktiskt. 
Jag sa innan halkan att klarar jag det klarar jag körkortet, men jag insåg ganska fort att det inte ens var svårt på halkan, Självklart skulle det ju vara skitsvårt om det hände i vardagen men här under kontrollerade formen var det enkelt, så nu är jag inte riktigt lika säker på den saken. Men jag hoppas enda in i det sista att det ska gå vägen. Tror jag är mer orolig för uppkörningen än skrivningen. 
Sen blir det att köpa bil också, får se vad det blir, ska iaf vara en liten bränslesnål sak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback