Tiden får fort när man har roligt,

Okej, ni ska få en liten update på vad som hänt sen senast, 

- Följde ju med Lisa på tävling, hon vann! :)
- Jobbade på daglägrena och gick så mkt att jag sov jävligt gott om nätterna! :P haha
- Skolan började i måndags
- Jag blev godkänd på teorin i tisdags
- Uppkörning i onsdags med resultat: KÖRKORT!!!!!!!! Så jävla skönt!!
- Idag återgick jag till det normala arbetet på ridskolan igen. Roligt att träffa på alla människor som man inte sett på hela sommaren. :)
 
Lite bilder från senaste veckorna:

Lisa vann ett hinder! :)
Jag friserade Beccas hund ;) haha
Hästvakt åt Dino i nästan en vecka :)
Tog Agnes bil och överraskade mormor med att ha klarat körkortet!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback