Taggad till tusen!

Igår kväll satt jag och kollade igenom dressyrklippen från OS på dem svenska ryttarna.
Jag blir så himla taggad på att träna sten hårt och verkligen ge allt för att en dag komma så långt. Jag har sagt det förr, jag vill bli lika bra som Jan Brink men jag vill inte tävla på den nivån. Jag vet inte riktigt vad jag vill längre, skulle jag få chansen att börja tävla och klättra i klasserna och på något sätt få tag på en så bra häst så skulle jag ju inte tacka nej till att tävla på den nivån. Men det är inget jag strävar efter. Jag vill utbilda hästar och hålla träningar. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra allt jag vill ;) haha
.
Om ett år har jag gått ut skolan och jag borde redan ha ett jobb, men det vet man ju aldrig om man har eller inte. Jag inte om jag ska plugga vidare eller om jag ska söka jobb direkt och stanna där. Eller jag måste söka jobb ändå, för i stort sätt alla hästutbildningar kräver att man ska ha viss erfarenhet inom branschen. 
Men som sagt just nu är jag bara taggad på att rida mer och träna för att bli bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback