Halkbana

Igår var det ju halkbana som gällde, och det var faktiskt riktigt kul :P haha
Trodde jag skulle dö först, men det gick riktigt bra :) 
Vi började med en liten genomgång om hur det skulle gå till och fick se lite filmer om krockar och sånt. Riktigt läskigt att se hur pass låg hastighet kan skada så otroligt mycket!
.
Tillbaka på körskolan käkade jag lunch och halv 1 började genomgången av teori häftet. den tog ca 2 timmar sen var det en kort rast innan risk ettan började. 
I tre timmar satt vi och diskuterade och pratade om alkohol och droger. 
Riktigt nyttigt att höra allt hon hade att säga, det fick en att tänka efter. 
.
Direkt när jag kom hem åt jag och runt 7 drog jag ut till stallet. Kollade först på hoppträningen sen plockade jag in Bijou och longerade henne. Efter longeringen pysslade jag om henne lite extra :)
.
Bilderna som jag lovat er kommer alldeles strax upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback