Dagen idag är din...

Idag drog jag ut till stallet vid 10, skulle bara varit där en stund eller ja jag skulle skritta en sväng på Bobo och longera Bijou, åkte hem 20 i 3 och hade bara hunnit med Bobo ;) haha
Agnes va i stallet och det förklarar väl allt :P haha
Drog hem för att kolla på hoppningen och det gick ju inte så bra för Sverige idag, men dem slutade på 6 plats utav alla länder i världen, inte ens alla länder tog sig till Os så dem ska va riktigt nöjda! :)
Efter hoppningen drog jag tillbaka till stallet för att kolla på dressyr lektion, kunde dock ha valt en bättre dag med tanke på vädret. Eftersom det händer mycket spänande saker på Finntorp just nu kan vi inte vara i ridhuset och rida så det blev utebanan för dem ;)
Instruktören satt i en bil och skrek så jag hörde inte så mycket. haha :P Men men, :P
.
I morgon ska jag först till körskolan och plugga(blev ju inget idag) sen ska jag vidare mot stallet för att longera Bijou sen hänger jag med Agnes i stallet lite när hon är klar tar vi en sväng på Bobo och Sigge :)
Sen blir det väl att kolla på hoppträningen skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback