Uppdatering

Än en gång är jag ledsen för min usla uppdatering, men jag har ingen lust eller ork just nu och då kan jag inte tvinga mig själv till att blogga för det blir bara hattiga och tråkiga inlägg då. 
Men om ni kanske vill komma med några önskemål om vad ni vill läsa så kanske jag kan knåpa ihop någe. 
Jag har några inlägg på gång med bilder från praktiken och mitt fina tårtbak sista kvällen där, så det finns saker att skriva men jag måste bara ha tiden och orken. Men tror faktiskt att jag nästan vågar lova att jag har tid över i morgon ;) haha

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag tycker du ska skriva mera om när du rider och ha bilder och filmer när du rider!



Kraam!

2012-04-25 @ 17:50:04
URL: http://roonjaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback