Mellanlandar

Är hemma och mellanlandar lite innan jag ska dra till stallet igen :)
Hade praktik till 12 idag. Vi gjorde väl inte jättemycket, mockade, fixade vatten och mat typ. 
Tog sedan in Taggen och trimmade honom lite man kan ju tro att han va för liten för mig, men han va faktiskt inte så liten ;) haha
Mormor hämtade mig vid 12, jag körde hem se åt vi lite snabbt och åkte sedan ut och övningskörde med manuell bil. Det gick så jäkla bra! :) Tränade mkt på att starta och stanna och fick inte ett enda motorstopp. Fick dock ett när jag glömde att växla ner till ettan när jag skulle kära iväg en gång ;) haha Men annars gick det jättebra.,
Alla intensivkurser i hela flen är fullbokade hela sommaren så vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Tänker kanske övningsköra vanligt på trafikskolan i så fall, för det kunde man göra! Vill verkligen fixa körkortet i sommar. Får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback