La Stable!

Jobbade idag också :) Men idag började jag inte föresn kl 12 vilket var väldigt skönt. Sov till 10 imorse vilket var välbehövligt. Idag har det varit ännu finare väder än igår. Helt underbart. Idag svettades jag i t-shirt! Märktes även i hagarna att det var varmt, fick springa med vatten. I ena hagen där det går sju ston fyllde jag på när jag lunchade då det var tomt, fyllde med två vattenkannor och gick och hämtade två till, när jag kom tillbaka var dem första två borta ;P haha så fick springa några gånger :) Det gick väl kanske lite segt idag, men det var nog pga av vädret :P haha
Efter jobbet hade vi i FRUST möte, eller det kan man egentligen inte säga men men. 
När jag kom hem gick vi in till mormor och morfar för att käka färskpotatis och sill! :) Märks det att vi vill ha sommar ;P haha

Skönt att gå naken! :)

Michelle va lite pömsig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback