Va ett tag sen..

Hej :)
.
Kommer inte riktigt ihåg när jag skrev sist ;) haha
Men i torsdags så hade jag praktik, vi körde hö hela förmiddagen och sen så satt jag på en häst som håller på att ridas in. :)
.
I fredags va vi på ridskolan hela dagen och direkt när jag kom hem var det bara att stressa och göra sig i ordning på en halvtimme, för sen skulle jag möte tjejerna på stan sen åkte vi till Emma för tjejkväll!! :) <3
.
Igår gjorde jag inte så mkt tiden gick så jävla fort. Åkte ut till Gladur en sväng, jobbade på att skicka ut honom på volt och  få honom att stanna och byta varv. Det gick skitbra i vänster varv, men höger ville han verkligen inte stanna, sprang bara snabbare och snabbare. 
Men han har ju väldigt svårt för högersidan.
.
Idag hämtade Lina mig vid 9, vi började med att ge hö till alla hästar, sen tog vi in 4 ston och red ut på allihopa :)
Jag red först Kira sen Euphoria :)
Har blivit lite kär i Euphoria ;) haha
Skulle vilja tävla och träna henne i dressyr ;)
.
Det är väl lite kortfattat vad jag har hållt på med dom senaste dagarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback