Ont i ryggen!

Har så jävla ont i ryggen efter dagens ridning, förstår inte vrf :/
.
Idag stog det markarbete på schemat iaf, red lilla Hugo som jag inte har ridit ordentligt på väldigt väldigt länge :)
Vi hoppade en tre stuts och sen var det 21 meter fram till en bock, det gick bättre och bättre för varje gång kan man säga, första gick åt helvete, men sista va så jävla grym ;) haha
Dock märkte jag direkt när jag hoppade av att jag hade fått as ont i ryggen, vet inte om jag gjorde någe när jag red :/
Hoppas det har släppt tills imorrn, för då blir det att jobba en stund. Börjar kl 10 på Blacksta Vingård, ska städa hotell rum typ ;)
Så lite jobbigt om jag har ont i ryggen när jag ska bädda och så ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback