Malin :)

Fuck my life! jag ger fan upp, hela mitt jävla liv känns som en stor jävla motgång. Vrf kan jag aldrig säga eller göra saker rätt. Allting är bara fel på mig, mitt liv är helt åt helvete..... allt jag säger är negativt och jag är en pesimist tydligen.....
För ca 10 minuter sen tänkte jag skriva ett inlägg om hur jävla pissigt mitt liv egentligen är, (påbörjat däruppe)
men efter att ha snackat med min underbara kompis vid namn Malin så tänkte jag vafan vrf inte bara vara glad över mina underbara kompisar ??
.
Malin och jag sitter och snackar gamla minnen tillsammans. Och det är så många att jag inte ens minns hälften av dom. Vi lärde "känna" varann redan på dagis, sen har vi gått i samma klass fram till 9:an, fatta vad tufft det är att aldrig ha min älskade Malin vid min sida så som jag har haft i hela mitt liv!
Vi har bråkat med än vad jag kan räkna till, herregud vilka bråk vi har haft. Vi har haft sånna bråk som delade upp  hela klassen, haha. Ganska löjliga bråk egentligen. Men man såger ju det, riktiga vänner är man inte förens man har haft sina dispyter.
Ett minne som är väldigt roligt, det är när hon hade häst på Hornsund och jag under den tiden red fjordingen Pyzen som också står på Hornsund. 
Jag Malin och henne bror brukade köra mörker kull inne i ridhuset på kvällarna, haha löjligt men jävligt kul. 
En gång gömde jag mig i ett hörn bland hinderstöderna, som kunde verkligen inte hitta mig, sen hör jag dom säga hon ´kanske är vid hinderstöderna och då skulle jag resa mig och springa någon annanstans men då slog jag huvudet i ett hinderstöd så dom hörde mi ;) haha det va så jäkla kul. xD
En annan sak som hände när vi körde mörkerkull var att Malins bror tyckte att det var skit smart att sätta sig mitt i ridhuset för där letade ju faktiskt ingen ;) haha
Malin jagade mig och sprang i full fart rätt igenom ridhuset och jag tänkte att ingen  är ju mitt i ridhuset, men där hade jag fel, helt plötsligt springer/snubblar jag över honom och jag vet inte hur länge vi låg där inne och vek oss av skratt xD
Och det är bara två av alla minnen :)
.
Säger det absolut inte tillräckligt ofta, men jag älskar dig Malin Gustafsson <3
.
Älskar dig<3
(ignorera fettot till höger)
.
Här sjunger vi jag vill vara din, Margareta. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback