...

Idag träffade jag underbara Mimmi och Fia igen :)
Så himla roligt att vi lyckas hålla kontakten även fast ridskolan las ner :)
Vi bor ju inte direkt grannar heller då det är kul :) haha
Vi träffades på Kings för en pizza och så snackade vi en hel del, i två timmar satt vi där och snackade ;) haha
Jag hänger på dom till Stockholm horse show i November!! :)
.
13.45 kom Mickis och hämtade mig för att sedan åka vidade till Lillan. 
I början av passet gick allting verkligen piss, så fort Mickis sa någe negativt så kände jag hur mitt självförtroende bara sjönk hela tiden. Men efter halva passat så förvandlades det till litte jävlarenamma istället :) haha
Då fixade jag nästan allt, fast bara nästan. En galoppfattning typ mitt på banan blev aldrig rätt, jag gal fel signal hela tiden ville ha vänster galopp men hon fattade höger hela tiden, även fast jag verkligen kände att jag var övertydlig, men jag suger verkligen på att gör bra galoppfattningar så det behöver jag verkligen träna på. 
Men satte en bra fattning åt höger sen slutade vi där och jag va verkligen nöjd efter det :)
.
Jag ska rida henne imorgon också, men då står hoppning på schemat, måste verkligen tänkta på att börja jobba i början av passet istället för att vänta tills andra halvan. Gör det ju inte medvetet men måste börja tänka ordenligt när jag rider ;) haha
.
Just det måste göra en rättelse, jag skrev ju att Lina är nh inriktad, men det är hon absolut inte, hon gör någe så mkt bättre. Hon stärker hästen självförtroende och gör den till en självständig varelse!
Ömsesidig respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback