Ryggen

Åkte ju som sagt på praktiken igår och det gick väl hyffsat bra tycker jag.
Började med att rida lilla Effie och hon är så himla underbar :) haha
Det gick hur bra som helst att rida och jag kände knappt av ryggen alls. Det var svårt att hoppa upp dock ;)
Men när jag hade ridit kändes det hur bra som helst i ryggen. 
Dock kanske jag överbelastade ryggen när jag mockade 10 boxar :P haha
Men jag kände knappt någe när jag var hemma på lunchen. Men sen när vi åkte ut igen och lektionerna började så fick jag grymt ont i ryggen. Under andra lektionen fick jag sitta ner hela lektionen hade väldigt ont. Kan ha varit att jag stog och blev kall. 
.
Men jag skippade ridningen på Nyby idag för att spara på ryggen och det var ett smart drag. Ryggen hade gått av om jag hade varit med.
Just nu känns det väl hyffsat bra. Ska rida imorgon så ska ta en tablett när jag går och lägger mig och en i morgon bitti i fall att. 
Längtar som fan tills på måndag, då ska jag till en sjukgymnast så att han får knäcka till min rygg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback