Lördag

Idag var jag med arbetsgruppen till Nyby-Torshälla ridklubb på studiebesök :)
Vi vill ju att det nya Finntorp ska bli bäst ;) haha
Det var riktigt intressant. Även fast jag är där en dag i veckan så förstår man inte hur mycket som egentligen ligger bakom det hela. 
Nu har vi fått ännu lite mer hjälp på traven. 
.
Vif halv 4 så träffade jag några av dem bästa, som var riktigt saknade <3
Mallan, Emma och Linda<3
Becca kunde inte och Malin fick vi inte tag på :(
Vi gick till snabben och käkade pizza/kebab. 
Mallan var så snäll som gick med mig hela vägen hem, lider av en liten gnutta mörkerrädsla ;) haha
Så gulligt av henne :) <3
Jag och Becca, hade ingen bild på dem andra på datorn :)
.
Vid 6 kom Mickis och hämtade mig, så drog vi ut till Lillan. 
Jag borstade lite på henne då det är det enda jag får göra. Dock blev hon inte ett dugg ren eftersom jag är så jävla handikappad i dagsläget ;) haha
Men ryggen är mycket bättre idag. Dock har jag nog överansträngt mig lite så jag känner ju av det. 
Men bästa Amanda lånade ut en back on track padd till mig som jag ska ha när jag sover :P
Hoppas det hjälper :)
Amanda i mitten :)

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah fuuuul bild!

2011-11-13 @ 10:13:44
URL: http://www.nattstad.se/amandalinnea
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Sugen på det nya pannbandet från Hansbo? Vi har en bloggtävling om just det priset, om du inte redan har anmält dig kan du göra det här: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/november/ny-hosttavling.html#comment

2011-11-13 @ 16:01:56
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback