Håller tummarna!

Just nu är det väldigt mycket jag håller tummarna för ;)
Om allt faller på plats kommer jag bli så jävla lycklig igen! :D
.
Idag var jag i skolan som vanligt. 
Hade lite ont i ryggen, men det gick. 
Hade utvecklingssamtal också som gick bra :)
Fanns inte så mycket att snacka om, min mentor är fan bäst. Han skulle hjälpa mig med allt jag ville. Hade jag svårt med någon svenska uppgift kunde jag komma till honom så kunde vi skriva tillsammans :)
Åkte hem vid 2 idag eftersom jag ändå inte kunde vara med på idrotten tack vare ryggen.
.
Känner mig som en puckelrygg då jag går omkring med back on track padden på mig nu ;) haha
Men ska väl försöka plugga lite så jag blir klar med alla jävla saker vi har! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback