Dagen...

Idag stog jag på Eskilstunas gymnasiemässa för friskolor hela förmiddagen tillsammans med några stycken från skolan. 
Man kan väl inte säga att det hände så mycket mer än att man pratade med massa folk och dela ut folders, haha :P
.
Jag slutade vid halv 12 eftersom specialidrotten var inställd idag. Istället fick vi en hemuppgift som är världens tråkigaste uppgift!!
Men istället för att ta 12 tåget hem så käkade jag med dem andra som inte slutade och sen gick jag ner på stan för att kolla på lite julklappar. 
Jag köpte en julklapp till Mamma, sen gick jag in på bikbok och kollade lite, köpte två tröjor på 99 kr. En skjorta och en typ t-shirt. Den köpte jag mest för att jag absolut ville ha skjortan och tröjan var ganska snygg iaf ;) haha
Sen gick jag in på hm och där köpte jag en svart ganska tunn skjorta för 99 kr. Dock hann jag inte testa den och när jag kom hem insåg jag att den var för stor. Men jag får gå dit på lunchen på måndag och byta till en mindre storlek :)
.
Orkar inte ta några bilder men men ;) haha
.
Vid 4 åkte jag mamma, mormor och morfar till katrineholm och hämtade "Stampe", hans aska. 
Sen åkte vi och handlade lite på Willys och ÖoB :)
När jag kom hem så satta jag asken med aska så att Flisan fick lukta på den och hon började seriöst tugga på den. Visst hon hatade Stampe men iaf ;) haha
Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha kvar honom eller om han ska spridas. Men än så länge får han stanna kvar här. Sen får vi se i framtiden.
.
Det va väl min dag ;) haha
I morgon blir det praktik :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

joooo, ta kort på tröjorna, skjortan har jag ju redan sett ^^!! :D

2011-11-14 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback