Söndag

Idag gick jag upp vid 9 för att åka till Eskilstuna vid 10. 
Först var vi ute vid tuna park och kollade runt lite, vi va inne på skopunkten och köpte skor, jag köpte två par för 100 kr, helt okej köp :P haha
Sen gick jag in på BR för att köpa en present till Fia som jag jobbar med i stallet, hon "samlar" på en sorts djur som man kan köpa där ;P haah vet inte vad som heter, någe tyskt märke iaf. köpte en häst en hund och ett dressyr sett till hästen. 
Sen gick jag in på gallerix för att köpa en fin ram som man kan ha flera bilder i, den ska Mimmi få, men massa fina bilder från stallet :)
Ni får bilder på allt imorrn, när vi hade kommit hem så åt vi, sen åkte jag direkt ut till Finntorp för att ha möte, det var ett möte med blandade känslor tror jag, men vi ska iaf göra en aktivitet den 29 maj, och det ska bli den bästa någonsin!!!
Efter mötet drog jag upp till Gladur för att rida, saknade verkligen motivation idag, men det blev bättre när jag kom ner till banan. Han var jätte jobbig i början, men det tror jag var för att ägaren hade ridit honom i torsdags, och hon visste inte riktigt vad hon skulle göra när han blev jättejobbig så han hade vunnit över  henne, så han försökte väl med mig med. 
Men det lyckades han inte med. När jag tyckte att det räckte och han var tillräckligt lugn så hoppade jag av och gick tillbaka för att inte sabba allt genom att va lat och rida. 
Sen när jag var kalr där uppe va det bara att vandra ner till Finntorp igen, för att därifrån ta moppen hem igen :)
Händelserik dag alltså :P haha
Nu sitter jag här och borde plugga till matteprovet imorrn, men vad gör man när man inte orkar :P haha
Han har blivit så jävla fin i kroppen min lilla älskling :)
Lilla Hedda som sprang efter Patricia för att få gräs, haha
Och lilla Gladur :) <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söta bilder :)

2011-05-16 @ 18:03:51
URL: http://fjoordhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback