Söndag

Jag vet att jag sa att jag skulle ta det lugnt hela helgen, men igår messade Agneta och frågade om jag ville komma på en tömkörningskurs idag och det kunde man ju inte säga nej till, men utöver det så har jag tagit det lugnt. 
När jag var i stallet idag var det en som kom en med en jättebra idé som gjorde att jag äntligen kunde se ett ljus i det hela, vi måste verkligen snacka med kommunen om det här så Finntorp kan leva vidare :)

Iaf, tömkörningskursen gick ganska bra tycker jag :) Finns inte så mycket att säga där, jag tömkörde Cornet.
Ska nog ta och tömköra Gladur lite också, kan ju vara bra att inte sitta på honom när man ska göra allt med att få honom att gå sakta :)
Tog lite bilder i torsdags när jag var hos Gladur, så här kommer dom:)

Tog flera men orkar inte ladda upp dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback