Sjuk :(

Har inte vart så himla taggad på att blogga, då jag är sjuk. 
Hade hela helgen full planerad, men nu blir det enbart plugga och ta det lugnt ist. 

I torsdags så red jag Först Gladur på morgonen det tycker jag gick riktigt bra, när han väl gav sig och inte sprang iväg.
Sen gick jag ner till Finntorp och hade min sista praktik dag, sorgligt. Nu börjar man inse att det snart är slut. :(
Red iaf Cornet, Gunilla var ute och fota och filma, så bilder kommer :)
På kvällen hade jag en igenridning så fick rida min underbara Galliano :) Älskar verkligen den hästen. Vet inte hur jag ska klara mig utan honom :(

Igår var det ridskoladag i skolan, (vi har det en gång i veckan) vi tränade på dressyrryttartestet som vi ska genomföra nästa vecka, red lilla Måns igen, jag ska troligtvis ha honom när vi genomför programmet. 
Vi ska även esamineras i visa häst för hand nästa vecka, hoppas verkligen på en snäll häst :) med inte allt för många tecken ;P haha
Direkt när jag kom hem så mötte jag upp Gunilla för att åka ut till Finntorp och kolla på hoppträning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback