Rubrik??

Igåt vaknade jag vid halv 12 så hela min dag var typ förstörd :P haha
Vi 2 åkte jag iaf ut till Gunilla för att rida, på Tysken var planen, men när jag kom ut så ville båda döttrarna rida så jag fick ta mig deras gamla arabsto, eller hon är faktiskt bara 17, men väldigt stel. Hon heter iaf Ewian och va jättesöt. Lite läskig att rida dock :P haha, det gick antingen i slowmotion eller så började vi trava, men det ville inte jag. haha. 

Vi red ut på en mysig skritt tur på kanske en timme, det va väl första gången som Nathalie och Steffi fick stanna och vänta, haha, och kan ju säga att deras ponnysar inte går särskilt fort. :P haha
Vid halv 7 så åkte jag ut till Finntorp för att ha FRUST möte, dock kom det inte så många, men det va kul, vi satt mest och snackade skit då det troligtvis var vårat sista möte. Lite sorgligt men sant :/

Måste fixa bilder på dem hästarna också :P haha
HAr två filmer som jag vill visa :P haha
En när jag hoppar Cornet, den är inte jättebra då hon vill iväg men jag låter henne absolut inte springa som en idiot innan hindret, så hon gör lite dampryck ibland :P haha
http://www.youtube.com/watch?v=8CaAE80KBYU

Sen så är det en film när jag hoppar Tysken, då han inte är så utbildad så tycker jag att det gick skitbra!! :) haha
http://www.youtube.com/watch?v=WAhmpkXmYic&feature=feedu
Så det var det jag gjorde igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback