Mvg :)

Idag har det inte hänt någe alls typ, började med att åka till skolan lagom trött efter helg. 
Började med fall två i vårat sista projekt, alltså sista uppgiften innan lovet!! :D
Det ska vara inlämnat senast söndag v. 21. sen ska vi inte ha någe mer i skolan :)
Iaf sen hade vi matte och engelska, vi hade muntliga nationella i engelska, och min grupp fick Mvg :)
Sen hade vi också matte prov, där jag också fick Mvg :P haha Har haft alla rätt på alla matte prov sen jag började ettan ;) Faktiskt ganska nöjd :D
När jag kom hem så gick jag på en arbets intervju inför sommar jobb :) Kändes ganska bra.
Det ända kravet var att jag var tvungen att vara nykterist under dom tre veckorna :P haha
Men dom skulle iaf ringa imorrn eller på onsdag så vi får se :)
Mer än så har jag typ inte gjort idag, försökt att plugga lite ;P haha

Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

Vi har nu en tävling på bloggen där man kan vinna en ridbåge från Perfect Sit, bland annat ;)



http://twolivesonepassion.blogg.se/2011/may/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

2011-05-17 @ 13:18:33
URL: http://twolivesonepassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback