Lördag

Skrev visst ingenting igår, hände iofs inget spec, men iaf :P haha
Började med att åka till Finntorp vid 7 och jobba, slutade vid 10 igen :)
Sen åkte vi en sväng till k-holm för att plantera blommer på gravarna och då åkte vi en sväng till willys också. 
Vid 21 kom Ewa och hämtade mig så åkte vi ut till Finntorp för att plocka in allr hästarna. 
Det var väl min skittråkiga lördag. 
Idag tänkte jag försöka åka ut till Gunilla och rida, ska höra med henne om hon har tid att rida ut en tur med mig kanske :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

SV: Nej, de går på Torsdagen och Fredagen.Sedan går finalen på Söndagen.. :)

2011-05-30 @ 20:45:59
URL: http://twolivesonepassion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback