Hann duscha:)

Måste verkligen bli bättre på att uppdatera, haha :P men men
Igår var jag iaf ut till stallet och red Gladur, dock blev vi attackerade av bromsar så det blev en kort runda. Känns som att vi inte kommer mycket längre nu utan en tränare. Men får se vad det blir, Det är ju inte det billligaste att rida för tränare och nu har jag ju börjat rida för en, då vill jag fortsätta med det eftersom hon har "påbörjat" ett arbete med oss. så vill inte byta. 
Efter det gick jag ner och kollade på första lektionen på Finntorp, sen åkte jag hem eftersom jag var tvungen att duscha innan kl 20 då dom skulle stänga av varm vattnet. 

Idag  va jag först i skolan, på förmiddagen kollade vi på film och på eftermiddagen planerade vi ett nummer till talangshowen som är nästa vecka. Helt meningslös dag enligt mig, men men. 
Åkte iaf ut till Finntorp direkt när jag kom hem, fotade hästarna lite och hjälpte Agnes att ta in dem. 
Fick iaf rida Hedda idag, deppade ihop totalt då, har inte ridit honom på jättelänge och tycker verkligen inte om honom, visst jag är jättenöjd med passet, han gick verkligen jättefint och i en lugn takt. Mycket lugnare än vanligt. Men ändå känns det inte bra då Hedda och jag verkligen inte går ihop. 
Men men det gick skit bra och jag är nöjd med min insats. :)
Och precis som rubriken säger så hann jag hem och duscha innan varmvattenet försvann helt. :)
Mer bilder hittar ni på min bdb JeennieCarlsson då det tar så lång tid att ladda upp många bilder här :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback