3-års test!

Hann aldrig blogga igår, då jag åkte direkt ut till stallet när jag kom hem och kom hem vid halv 10 och skulle då duscha och sova efter som jag skulle upp halv 5 imorse.

Men iaf, igår red jag på Nyby, red lilla Måns igen. 
Vi ska snart ha examinationer så vi övade på att visa häst för hand och så red vi igenom dressyrryttartesten som vi ska rida :) Tycker att det gick riktigt bra, vi fick bara "dumma" hästar

Kom hem till Flen kvart i 5 då hämtade morfar mig vid station och skjutsade ut mig till stallet.
Där hade jag lektion för Patricia och Veronica, gick inte så bra då jag va lite på dåligt humör. Men vi gör ett nytt försök :P haha, 
Becca sov här eftersom bussen gick 05.14,

Idag va vi till strömsholm på 3-års testet, det var faktiskt kul att se, dock är det lite synd att hästarna blir så hinmla påfrestade i så tidit ålder, man såg på ridproven att dem inte riktigt var mogna för det hela, dem fick longera nästan alla hästar innan ryttaren satt upp. Så länge man tar det lugnt är det väl ganska okej. Men tar ju faktiskt hänsyn till att hästarna fortfarande inte är färdig utvecklade, men tycker domaren var väldigt snål med poängen. 
Jag o Becca fick skjuts av en klasskamrat till stan så vi hann med 1 bussen, båda sov hela vägen till Flen :P haha

Jobbar ingenting fram tills sommarlovet nu, så jag har äntligen sovmorgon varje lördag :)
Måste tyvärr börja leta efter ett nytt helgjobb till hösten, ingen som vet någe kanske ??
Vet ett ställe jag kan fråga men man vet ju inte om man får någe. 

 

Då vet ni vad jag har hållt på med dem senaste dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback