Torsdag

Idag så händer inget speciellt. 
Ikväll däremot åker jag ut till Gunilla och rider deras ponnysar, sen skulle jag även få rida deras halvblod som dom precis har satt igång igen efter en riktigt lång vila :)
Det ska blir kul, den hästen är jätteutbildad, kan både piaff och passage tror jag ;)
Det är väl allt som händer idag skulle jag tro. Imorgon ska jag vara hundvakt åt söta lilla Lennon, det ska blir kul :)
Ska va det fredag-lördag, så vi får se hur det blir med fest i Flen, det skulle va kull att gå på, men det beror på va hundägarna säger. Han är ju trots allt fortfarande valp :)

Men men, vi får väl se, skulle vilja åka på dressyrtävling på lördag, men vet inte. Beror ju på värmen också eftersom det blir väldigt jobbigt för Lennon om det skulle vara jättevarmt, men som sagt måsta snacka med ägaren först ;)
Snodde bilden från ägarens facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback