Stallet :)

Sitter just nu och väntar på att Becca ska komma o hämta mig, för sen drar vi ut till Quisen. 

Igår va flera i hästklassen hemma hos Amanda och kollade på film.
Jag åkte först hem till Märta vid 11 och vi åkte nästan direkt ut till hennes pålle och red. Han har varit inne i en lite bråkig tid just nu och Märta vet inte riktigt vad hon ska göra. 
Det är svårt, men jag tror att han faktiskt bara larvar sig, han har sbsolut inte ont, för när man kommer till ridbanan så sökte han sig neråt, och han skulle nog aldrig va så snäll om han hade riktigt ont. Men man har ju varit med om hästar som har gått omkring med ryttare fast dom har haft jätteont.
Men jag tror att det kommer lösa sig med lite arbeta faktiskt :)
I natt somnade jag framför datorn, så jag sov med alla kläder och hade lampan tänd i rummet.
Hoppas, hoppas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback