...

Har verkligen ingenting att berätta, eller jag följde med Gunilla, steffi och Nathalie till Finntorp idag, där Nathalie ska stanna på läger en vecka nu :)
Haha som sagt inte mkt att berätta, men men.
Ska väl kanske ta o planera veckan lite, eller kanske blir roligare om man tar det som det kommer ;P
Imorgan ska jag iaf till Gunilla på kvällen då det är svalt, vet inte riktigt vad jag gör på dagen,
sen ska jag hinna åka ut till Gladur två gånger tänkte jag och åka till Quisen två gånger också :)
Sen får vi väl se vad som händer, ska ev. på fest på fredag, sen på lördag ska Usek, alltså FRUST övernatta vid vindskyddet på Finntorp, det kommer bli kul. Ska dock dränka mig i mygg spray ;) haha
Blev lite sugen på att kolla igenom alla mina gamla bilder så det kanske kommer lite bildinlägg ;)
Ni som tappert läser min blogg får jätte gärna slänga in en kommentar och skriva vaf ni vill läsa om, vad som helst typ :P haha
Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback