Dålig uppdatering :/

Vet att jag har uppdaterat väldigt dåligt, men om ni har bloglovin kan ni ju följa mig där så slipper ni gå in på bloggen i onödan ;)
Men iaf, igår gjorde jag inte så mkt på dan, planen var att åka ut till Quisen på kvällen, men det blev ändrat när brudarna ville träffas och tälta i Mellösa :)
Vi åkte allihopa hem till Becca och drog sedan ner till sjön med all packning, lite pinsamt, men men :P haha
Vi grillade och var allmänt flumm hela kvällen, tills vi upptäckte att alla våra grejer blev invaderade av mördarsniglar!!!!
Då oackade vi ihop alla våra saker och drog hem till Becca o sov, efter mycket om o men lyckades vi äntligen få ihop lite sovplatser ;) haha
Jag och Becca va väldigt trötta, enligt Emma o Malin somnade vi när Emma satte igång och sjöng en vaggvisa ;) haha, :P
Emma o Malin drog hem vid 2, medans jag stannade kvar tills 5, Becca och jag låg och solade den mesta del av tiden :)
Efter att jag kom hem så slappade jag en stund och käkade pastasallad, vid halv 8 så tog jag moppen och åkte ut till Quisen, red ut med honom, han blev dyngsvettig ;) haha körde lite konditions träning med honom, mkt skritt och lagom mkt galopp :) o så klart trav också :P
Sorry för ett tråkigt inlägg utan bilder :P
Måste skaffa en ny kamera då min har gått sönder.

Kommentarer
Postat av: Linda

gått sönder?? :O det var väl onödigt, den var väl ganska ny??

2011-07-04 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback