Ullared :)

Vi började åka hemifrån vid 7 i fredags och var framme vid 2, vi checkade in men kom inte in i rummet förens kl 3 så vi gick och tog en fika innan vi lämnade av alla saker i rummet :)
.
Sen drog vi in i affären, jag och syrran gick till undervåningen först, där köpte jag alla hästsaker jag skulle ha, dock fanns inte allt jag ville ha, men får väl köpa det någon annan gång.
Jag köpte:
Schabrak till Levinga
Pannband med rosa stenar till LEveinga.
Dressyrspö
Tjocktröja
Jacson jacka
4 st stövelstrumpor
Två par ridhandskar, det blåa på ett av paren är endast nät, jättebra på sommaren då jag verkligen måste ha vantar när jag rider ;)
Ett par ridbyxor.
En vit t-shirt.
Tycker dom hade ett ganska dåligt utbud faktiskt, skulle ha köpt chaps, hjälm, repgrimma och repgrimskaft men det fanns inge typ :/
.
Sen gick jag in igen för att köpa typ hygienartiklar.
Här är en bild på allt jag köpte utöver kläder,
från vänster, rakgel, rakhyvlar, fotapapper, hårnålar, sminkborttagnings servetter, kamera(den bilden är tagen med), hårborste, parfym, smink paddar, nagelack, fotoramar, ögonbrynskniv, pincett, ögonfransböjare, deodoranter, finnmedels paddar, sminkbortagnings medel, tandborstar och kaningodis. Jag köpte även en fästingplockare som inte finns med på¨bilden och en almenacka :)
.
Sen på lördagen så gick vi upp vid 6 för Gekås öppnade vid 7 så vi gick in vid halv 8 och kollade på kläder, hittade massor i år men ville inte handla allt för mycket ;) haha
Det jag köpte var:
5 par trosor, en vit kjol, shorts, två par linnen, en rödrandig klänning, ett par pyjamas shorts, en typ strand klänning, och en tjock tröja. :)
Tar kanske bilder på hur kläderna ser ut på mig någon gång ;) haha ifall ni vill se det såklart :P haha
.
Ridkläaderna gick på 1200
Hygienartiklar m.m gick på 1000
Kläderna gick på 900
Så min plänbok är inte så där jätteglad :/
Tur att jag ska jobba snart ;) haha

Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström - Utlottning på bloggen!

SV: Åh, tack&tack&tack! :')

2011-07-18 @ 23:12:24
URL: http://twolivesonepassion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback