Trött :/

Idag vaknade jag vid halv 12, tänkte först somna om men sen fattade jag vad klockan var så då pallra jag mig upp ur sängen.
.
Gick upp på stan med mamma, gick till sportaffären för att kolla på träningsväska som jag får ner att ridgrejer i sen när skolan börjar, har alltid klagat på att alla är för små, men denna va fan för stor :P haha, jag är aldrig nöjd.
Måste fan hitta ne snart, finns en perfekt på hööks men den har ingen axelrem. Men funderar fan på att köpa den och sy dit någe eget, vet inte riktigt än. Om jag inte hittar någon vill säga.
.
Vid halv 5 drog jag ut och red lite på Quisen, blev ett lite lättare pass på banan, stog några sockerbits hinder framme, så tog några skutt också :P
Sen efter jag hade ridit så svabba jag av honom lite (endast på halsen och vid sadelläget då det inte var jättevarmt ute), då skulle han jagga bort en broms tror jag, o då nockade han mig, gjorde as ont!! Lite högre upp och jag hade fått en blåtira ;) haha
.
Har väl inte direkt så mkt mer att berätta ;) haha
Imorgon vid halv 11 så hämtar Mikaela mig, då drar vi ut till Levinga en sväng och rider ;)
.
Måste börja ta lite bilder, kan ju inte skylla på att kameran är trasig längre ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback