Tisdag

Nu är det inte lång tid kvar till Ullared!! :)
.
Idag cyklade jag och Becca ut till lindas sommarstuga och umgicks med henne i några timmar :)
Väldigt trevligt, va väldigt länge sen man träffade Linda :)
Men Linda och jag ses igen när vi kommer ner till ullared då hon också ska dit på lördag :) haha
Tycker lite synd om Becca faktiskt, då hon började med att cykla 6 km in till Flen, sen 6 km till Linda sen 12 km hem igen ;) haha, jag va slut efter samanlagt 12 km ;) haha
Skyller på att jag åker för mkt moppe ;P
.
Planen var att jag skulle åka ut till Gunilla om ca 20 minuter, men blev precis inställt, blir imorrn ist :)
I morgon ska jag även ut till Mikaelas häst, någon gång på dagen hoppas jag så det inte krockar med Gunilla ;) haha
.
Nu funderar jag faktiskt på att åka ut till Gladur ;) haha
Han är ju så himla söt, vill bara ta en mysig kvälls promenad med honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback