Tisdag

Älskar verkligen rubriker ;) haha
.
Glömde nämna igår att jag fick en foto skrivare av mormor o morfar i namnsdagspresent nere i ullared också ;),
det va egentligen inte meningen, men syrran behövde en telefon så då fick jag den o hon telefonen, vi brukar inte få så dyra namnsdagspresenter ;) haha
.
Men iaf idag blir det nor inte så mkt mer uppdatering än detta inlägg då jag ska hem till Linda med några av dom bästa, där vi ska ha en tjejmiddag och lite myskväll ;)
Vet inte riktigt när jag kommer hem, det får vi väl se. Vi firar faktiskt att alla äntligen har fyllt också ;) haha
Linda fyllde igår, så Grattis igen Linda!!! :)
.
Känns lite konstigt att inte ha varit hos någon häst idag faktikst, för i sommar har jag i stort sätt varit hos någon häst varje dag. Ska åka ut någon dag till Quisen i veckan då Mallan är ute och seglar på havet :), fett kul!!
Hoppas du har det jättebra :)
.
Sen måste jag också säga till er som läser, vilket inte är så många, men våga följa er egen väg. Lyssna inte på vad alla andra säger, dom vet inte vad som är bäst för just dig. Det kan bara du veta.
Så kör ditt egen race!!! :).
.
Ha det bra allihopa, när jag kommer hem eller imorgon lär det bli uppdatering med lite bilder, då nya kameran får följa med till Linda :)
.
Dom underbaraste!!! <3
(Ni får ursäkte hur vi ser ut, är inte lätt när man är galna ;) ) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback