Tillbaka :)

Så nu är jag äntligen tillbaka och bloggar igen, såg att flera vart inne och kollat bloggen även fast jag inte har uppdaterat det är kul :)
.
Den här veckan har varit så jävla underbar, saknar alla underbara människor så in i helvete.
Tack alla för att ni gjorde den häsr veckan till den bästa på hela sommarlovet :)
.
Igår när det var läger avslutning så förstod jag verkligen att detta var det absolut sista som hände på Finntorp genom Anna-lill och Uffe, det tog ganska hårt på mig, så fick faktiskt gå in på toaletten en stund. :(
Och det blev absolut inte bättre när alla ungar började gråta också. 
Jag tog hand om grupp ett hela veckan och det var dom yngsta, och under veckans gång kunde man verkligen se förbättringen på allihopa :). Dom va så jävla duktiga. (det va grupp 2 också, men såg nästan aldrig dom rida ;P )
.
Alla var jätteduktiga på avslutshoppningen, Pärlan och Taggen tog hem första placeringarna där. Och i dressyren var det så klart dom absolut bästa som vann, Cornet och Galliano!!! :)
.
Igår innan jag åkte hem så gick jag ut till Galliano i hagen och tog lite bilder på honom, och där brast det för mig en gång till, kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna när jag tänkte på att jag troligtvis aldrig kommer få se min älskade Galliano när han åker hem. 
Han är en sån jävla fin häst så han stannar nog inte kvar länge, utan blir snart uthyrd igen.
Och hade inte ridskolan lagts ner hade han ju inte åkt hem än, så vem vet hur länge det nya stället vill ha kvar honom. :(
Jag stog bara och stirrade på honom ett tag när han betade och jag stog och grät, han kollade upp på mig och gick fram och började buffa mig i ansiktet och jag kunde inte annat än att skratta. 
Min lilla bäbis, man har verkligen sett utveckligen på honom sen han kom :)
Kommer ihåg första gången jag satt på honom men vart efter jag red honom så hittade jag knapparna på honom, har fått jättefina kommentarer från min ridlärare om hur bra vi har utvecklats tillsammans :)
Hade jag massor med pengar hade jag lätt köpt honom till överpris för att vara säker på att jag verkligen skulle få honom :)
Kommer sakna honom så jävla mkt. Troligtvis ska jag följa med o lämna honom, vet inte riktigt hur det ska gå, men jag lär ju börja gråta på vägen hem, men det är sånt man får ta tyvärr när man håller på med hästar.
.
Idag var jag ute till Finntorp igen, och då gick jag ut till honom igen, eftersom han troligtvis kommer åka hem i morrn och jag jobbar till 2 så kanske inte inte är 100 procent att jag kan följa med, så jag sa hejdå till honom idag ifall att. Och tog lite bilder på honom, men det gick inte så bra eftersom jag stog och grät samtidigt.
När jag hade börjat gå till grinden och vänder mig om ser jag hur han följer efter mig enda bort till grinden. Då började jag grina ännu mer.
Min lilla älskling, jag kommer sakna dig så jävla mkt! Har aldrig haft en sådan relation med någon förut.
Galliano, jag älskar dig, nu och för alltid! <3
Glömmer dig aldrig!! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

finaste galliano <3



började nästan gråta när jag läste vad du skrivit, det lät så sorligt :/ <3

2011-08-01 @ 12:52:59
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback