Måndag :)

Sorry för den dåliga uppdateringen, men har ju varit i Ullared hela helgen och igår orkade jag inte blogga när jag kom hem ;) haha
.
Imrse vaknade jag vid 11 av att Frida ringde mig ;) haha, vi skulle hade planerat att gå på en promenad med Gladur och hennes pålle Ruby :)
Så vid 12 var jag ute vid stallet och plockade in Gladur och borstade honom lite :)
Sen cik jag till Finntorp för att möta Frida och Ruby :)
Vi gick runt sjön och pratade på hela vägen ;) haha bara om hästar såklart ;) haha
När vi kom till Gladurs stall så släppte jag ut honom i hagen, sen drog vi till Finntorp men Ruby, jag plockade då in Rubys hagkompis Figge som jag borstade medan Frida borstade Ruby.
När vi nästan var klara så kom det världens spöregn, så vi stog inne i stallet i kanske en timme innan vi kunde gå ut med dom till sommarhagen :P
Väl i hagen letade vi efter Figges flughuva som han har lyckats kliat av sig, men vi hittade den aldrig då det är så högt gräs i hagen.
När vi var tillbaka vid stallet satte vi oss och kollade på hopplektionerna som dom hade på ridlägret :)
Såg min lilla bäbis Galliano, bli fan lite avundsjuk när någon annan rider honom ;) haha
Gladur <3
Ruby, när hon stog på ridskolan :) <3
.
Den här dagen har varit skit rolig, det måste vi göra om Frida! :)

Kommentarer
Postat av: Frida/ruby

Hehe absolut, måste göras om inom en snar framtid, fast vad sägs om att skippa att jag leker väckarklocka till dig nästa gång :)

Kram :)

2011-07-19 @ 00:25:18
Postat av: stallviggeby - emelie

söta hästar! :D

2011-07-22 @ 19:23:03
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback