Fredag

Blev ingen uppdatering igår då det började åska när jag skulle göra det, så stängde av datorn ist.
.
Men igår åkte jag först ut till Levinga vi halv 12, där jag red lektion eller vad man ska säga för Mikaela. Det är jätte nyttigt att rida för henne :)
Hon fokuserar jättemycket på min sits. Och så fokuserar hon mycket mera på ytter än vad dom flesta gör. Hon skiter totalt i inner, för lösgör man ytter så blir inner atomatiskt lösgjord. Och igår verkligen kände jag hur mycket släppte och det verkligen funkade. Jag verkligne fick jobba med ytter, det jag brukar fuska med. Speciellt när det finns staket och väggar att stötta si emot. Men nu jobbade jag som tusan med ytter, ytter, ytter. Och det bara släppte och då slutade vi så vi slutar när man är på topp, det va skit kul :) Det gäller att veta vad man ska göra när det börjar bli jobbigt för då drar hon upp huvudet rakt upp i luften och drar tyglarna ur händerna på en, men det jobbar vi på :)
.
Vid halv 7 så åkte jag ut till Gunilla, där red vi först ut en liten runda, sen hjälpte jag Nathalie med Tysken. Körde lite dressyr, tyckte det gick jättebra med tanke på att det va Tysken ;) haha, nä men med tanke på att han va själv på banan så va han jätte duktig och Nathalie har verkligen tuffat till sig på honom ;) Jättekul att se :)
.
Ja mer än så gjorde jag väl inte igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback