Finntorp :)

Så nu får ni ett sista inlägg, kanske kommer uppdatera lite från mobilen vi får se, antagligen tar jag lite blogg ledigt ;) haha
kommer nog inte ha så mkt att skriva om precis :)
.
I morgon drar jag iaf till Finntorp vid 9, då ska vi ta in alla hästar och börsta dom så dom är fina till ungarna kommer. Sen äter vi lunch hemma hos Anna-lill och Uffe :)
.
kommer hem på lördag igen så vi hörs väl då ;) haha
Ni får ha det bra i veckan allihopa, det ska jag ha. Ska verkligen njuta av den sista veckan på Finntorp! <3
.

Så här ser det ut når jag försöker packa ;) haha
Har ju lovat en bild på Levinga så här får ni en, dock inte den bästa kanske. 
Hon är lite smal, men det var hon redan när Mikaela hämtade hem henne, så vi jobbar på det ;)
.
Ha det bra allihopa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback