Västerås

Idag var vi ju som sagt till Västerås, Erikslund närmare bestämt :)
Vi började med att gå in på media markt för att kolla på telefoner, men jag kände att det är bäst att vänta lite. Däremot köpte syrran en ny mobil så jag kanske kan sno hennes gamla tills jag fyller så kan jag önska mig en ny då ;) haha får se. 
Orkade aldrig gå in på hööks men när jag kom hem hade jag fått ett mail om att dem har 50% på en del varor, så kanske skulle gå in ;) haha
.
Sen var det dags för Ikea!!!!
Herregud har aldrig haft så tråkigt i mitt liv, ändå gick jag in i massa klädes affärer först när dom andra gick in där. H&M på erikslund sög!!! Fanns ju fan ingenting, så det blir att köpa. Gick in på Bik Bok och Gina också, men hittade inget jag fastnade för. 
Sen gick jag in efter dem andra på Ikea, herregud vad tiden gick sakta!! ;) haha
Det va syrran som köpte massa saker som hon ska ha när hon flyttar, typ köksredskap och sånt. Kan ju säga att hon har ett helt kök nu. Fattas bara bord och stolar!
.
När vi kom hem gick jag och mamma och tog ut gamla Bettan och testade om hon ville starta och det ville hon, det tog dock ett tag! Så det kanske blir att åka moppe ut till jobbet imorrn :) inte ofta det händer i December kan man ju säga ;) Dock måste jag tanka först :)
Får se hur det blir. 
.
Troligtvis drar vi till Ingvaldstorp imorgon typ vid halv 9-9. Dem öppnar 9 så får se när vi åker, ska då köpa ny hjälm och kanske några ridbyxor :)
.
I morgon får jag troligtvis träffa dig för förta gången på väldigt länge, förstår inte hur jag har klarat mig utan dig. Klarar knappt att hålla tårarna inne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback