Rio

Idag var det programridning på specialidrotten, vi red LB:1 och jag hade den stora vita, Rio :)
Han gick en stilhoppning innan med hoppgruppen så han var lite trött + attt han var skitstel i vänster sida och jag hade en kvart på mig att rida fram. Så det blev ju lite halvdant. Försökte lossa honom i sidorna och så men blev lite stressigt. 
Jag var först ut och jag kände väl att det gick sådär. Det jag ju gott värre och bättre. Så ja vet inte riktigt vad man ska säga. Men fick iaf 66.3% även fast han inte alls var framme för skänkeln och mina tyglar glappade hela tiden!!!
Älskar att det alltid är jag som klagar på alla som har har glappande tyglar så har jag det själv. men jag märker det inte själv utan jag såg det på filmen som snälla Anna filmade :)

Ser ut som att mina armar är spikraka med det var dom faktiskt inte :P
Men aa ser ju inte så bra ut som procenten vart iaf. Men men..
Mitt prio ett i ridningen är att få min hand mycket lugnare. Ser att den far omkring som jag vet inte vad, det måste fixas!
Efter skritten vet jag inte vaad jag håller på med kortar tyglarna kanske ?
Mina slutkommentarer var:
Ska fram mkt mer!
Lydig
Mer säte! Gör att han går fram mer!
Mycket välridna hörn! Ovanligt!
:)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Rider du på vilsta?



Det såg bra ut :)

2011-12-15 @ 08:20:55
URL: http://roonjaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback