Normala

Ja idag blir det att äta brunaböner(läs potatis) med revbensspjäll hos mormor o morfar som alltid på juldagen. Efter det så börjar väl allt sakta återgå till det normala. 
Julhetsen är nästan över, nu blir det istället nyårshets ;) haha
Vafan ska man göra på nyår egentligen, pallar inte vara hemma!! Måste hitta på någe iaf ;)
.
I veckan kommer jag jobba lite och såklart åka på mellandagsrean! Blir inget till Eskilstuna i år då dem jag skulle gå med ska gå på tisdag och jag kan inte då :(
Men men, that´s life i guess. ;)
Istället åker vi till Västerås!! Snäppet bättre faktiskt och det gör vi på tisdag ifall det inte kommer någe ivägen då :P
Sen ska jag ju åka någon dag till Ingvaldstorp också, äntligen ska jag köpa en ny hjälm. Har ju trillat av riktigt illa två gånger med min så det behövs verkligen. Hoppas dem har några snygga bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback