Livet

Igår var det tjejkväll hemma hos Jenny med Amanda och Josefine, så jäkla underbar kväll/natt med en massa snack och roligt spel :)
Vi råkadde ju missa sista bussen med 10 minuter så det fick bli nattbussen hem :) Så vi var inte hemma förens kl halv 3 typ. Men det gick ju bra ändå, somnade ganska direkt och gick upp igen vid 9 för att ta bussen in till stan för att ta tåget hem till Flen. 
Direkt hem och byta om och sen ut till Lillan med Mickis, gav min julklapp idag ifall vi inte skulle träffas någe innan jul, hon fick en lädergrimma med Livingas namn ingraverat på sidan, en tillhörande kedjegrimskaft av läder och en alladin ask ;) haha Så när det blir bra väder blir det att fota lite snygga bilder på henne :)
.
Just nu mår jag piss, as ont i huvudet och mår allmänt illa. Ett sånt där tillfälle då allt känns piss. Det händer ju aldrig något i mitt liv. Det går helt på rutin på vardagarna och på helgerna sitter man bara hemma och slappar, roligt liv liksom!!!
.
Nä nu måste jag sluta så jag inte deppar ihop totalt ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha sant. Kan med 1 också men det är säkrare med flera när man tävlar en hela dag. :p

2011-12-17 @ 20:42:37
URL: http://liinadolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback