Julklappar

Nu är äntligen alla julklappar färdiga :)
En kvar att slå in. Dock är det inge roligt att slå in paket då jag håller på att bli sjuk, så jag blir typ förvirrad och tappar bort tejpen hela tiden!!! Har letat efter den 20 gånger typ. 
Har ett paket kvar att slå in, så hoppas det går bättre nu!
Kom på att jag inte skrivit att jag fick en julklapp av Mickis och Lillan i söndags. Fick ett välbehövligt dressyrspö! :D
Tack så mycket! :)
Hittade den här när jag skulle ta fram paketpapper. 
Saknar min lilla Stampe <3
Papper var det bästa han visste :') Efter godis då ;)

Kommentarer
Postat av: mickis/livinga

å jennie de va så lite så!!!! :D hoppas att du får bra användnign av det!! god jul!!

2011-12-22 @ 08:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback