God jul!!! :D

Nu är jag hemma efter en dag av julfirande :)
Vi givk in till mormor o morfar vid halv 12 och vi käkade julbord vid 12. Sen diskade vi och gjorde i ordning alla och satte oss för att kolla på Kalle och hans vänner! :)
Efter det fika och sedan äntligen paketöppning!!!
Man blir verkligen varn på nytt när det gäller paket. Dock kändes denna dag allt annat än som julafton. Det är inte lika roliga som det var när man var liten. Men det går ändå ;) haha
.
Jag glasyrar lite ;)
Fina :)
Syrran är dock så tråkig att hon inte äter glasyr så en blev lite mobbad :P
Paket :)
Julbordet :)
"Förrätterna"
Sill, leverpastej, korv, ägg o potatis :)
Ser det ut som julafton eller ?? :(
Mina paket :)
Efter julklappsutdelningen blev det ost och kex :)
Det jag fick av:
Mamma:
- Hästkalender
- Ljuslyktor
- Fotoalbum+fotofästen
- Presentkort på hm 500 kr
- Den stora mustomten
- Två småtomtar
Mormor och morfar:
- Violen häst
- Presentkort på Ingvaldstorp 1000 kr
- Handsydd tavla
- Liten tomte
- Dumle
- Prydnads gran
- Trisslotter
- 2st påslakansett
Nathalie:
En hästhalsband
.
Riktigt nöjd faktiskt, dock hade jag faktiskt bara önskat mig pengar och tekniskt sätt var det det enda jag inte fick ;) haha Men är ändå jättenöjd, speciellt med presentkortet på Ingvaldstorp, den ska främst gå till en ny hjälm men lär ju räcka till mera då det är hyffsat billigt där :)
Nu är det roliga slut för i år och det är bara ett år kvar till nästa gång! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback