Gårdagen

Igår vaknade jag vid 10 och vid 11 följde jag med Mickis ut till Lillan. 
Tanken var väl att vi skulle fixa lite med henne, men en annan i stallet skulle rida sin häst så vi kollade på henne, sen fick jag testa på att rida lite. Det var skit svårt, den var så himla känslig för sitsen så jag lyckades knappt på hästen att gå rakt. Kände mig som en nybörjare ;) Men mot slutet så gick det hyffsat tycker jag :P
När vi var klara så var vi så frusna och otaggade så vi gick bara och hälsade på Lillan och kollade så att hon inte var blöt genom täckena och sen åkte vi hem :)
.
Väl hemma så hade jag två timmar på mig att julpynta, så det var bara ner i källarn och plocka upp allting :)
Som vanligt så har jag alldeles för många tomar för mitt rum, så i år orkade jag faktiskt ha alla framme :P
.
Vid halv 4 drog jag upp till FiskLisas hus på möte med arbetsgruppen, vårt "uppdrag" är nu slutfört så vi stängde ner gruppen igår, lite sorgligt men så jäkla underbart att tänka tillbaka på att den 4 september när det allmänna mötet var så var allting oklart om det ens skulle bli någon ridskola. Vi bildade då en arbetsgrupp och på tre månader har vi jobbat väldigt intensivt, men nu har vi vår ridskola! :D
Så jäkla underbar känsla även fast det är lite sorgligt att det är slut, men egentligen är det ju bara början! :D
Tycker att alla kan gå in på hemsidan då den har blivit väldigt snygg dem senaste månaderna :P
http://www5.idrottonline.se/FinntorpsRK-Ridsport/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback