...

Som jag sa så blir det dålig uppdatering :) haha
.
Idag har jag inte gjort någe annat än varit i skolan. O ja det var väl som vanligt. 
Julshowen börjar ta form ordentligt nu och jag tror den kommer bli bäst! :)
Vi hade idrott idag, på schemat stog det friidrott :)
Gjorde väl inte så mkt mer än att springa några varv runt planen och hoppade längdhopp. Rygen pallade inte höjdhopp så det gjorde jag inte.
.
I morgon blir det att åka till skolan med 9.13 tåget, sen gå på stan och handla inför julshowen på lektionen. Sen är det lunch och efter det så får alla åka hem och träna på saker till julshowen hemma om dem vill. Får se hur det blir om jag åker hem eller stannar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback