Dagen

Tycker att jag har uppdaterat ganska bra idag iaf ;) haha
Det är väl bra för ni kommer väl inte höra någe på några dagar. Som vanligt ;) haha
Men lovar att jag ska försöka uppdatera lite i veckan, men det blir ju så tråkigt att skriva dem dagarna jag inte är i stallet eftersom jag bara är i skolan då. Och skolan är ju inte ens kul att skriva om ;P haha
Men men, jag har ett litet problem som någon kan hjälpa mig med kanske, jag måste köpa en julklapp åt mormor och det börjar bli kris nu. Vad köper man åt en som redan har allt ?? Seriöst, har aldrig haft så här svårt att hitta en julklapp åt henne :)
Hjälp mig nu hörrni!!!
Jag funderar på att köpa ett present kort på servera eller kanske på Jerrys då hon brukar köpa kläder där. Men tycket det låter tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback