Söndag :)

Idag gjorde jag nästan ingenting på förmiddagen.
Vid 2 gick vi in till mormor och morfar och åt lunch.
.
Vid 4 kom Mickis och hämtade mig för att åka ut till Lillan.
Ridpasset idag tycker jag faktiskt gick riktigt bra. I början var det lite kaoka men det var helt mitt fel. Men när jag skärpte till mig så gick det myclet bättre :)
Vi gjorde en bomövning som lår på medellinjen, men kom in och travade över tre bommar, sen skulle man egentligen göra en halv och sen komma fram i trav igen, men vi gjorde enbart en halvhalt. Sen en galoppfattning och galoppera över en bom. Men som jag fattade det skulle man fatta galopp över bommen och inte innan. Men vi gjorde en liten enklare variant av det hela :)
.
Men som sagt mot slutet så gick det riktigt bra. Travade fram och av på långa tyglar. I slutet så sökte hon ser neråt helt själv och sträckte ut ryggen :)
Och som Mickis sa allt börjar se bättre ut för nu har jag börjat tänka ;) haha
Men men det kan ta en stund ibland :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback