Skola

Idag hade vi skolfotografering, det var ett riktigt bra bolag denna gång.
Dom tog massa bilder på en, man fick ha vit eller svart bakgrund och vind i håret om man ville.
Sen får man en kod som man får gå in på deras hemsida och klicka in, så får man se alla bilder på en och välja exakt vilken man vill ha och hur många och vilken storlek. Det är as bra :) Istället för att få hem as många bilder och sen skicka tillbaka hälften :)
.
Annars gjorde vi inte så mkt i skolan, vi hade projekt typ hela dan, men jag hade en håltimme på 2 timmar mitt på dan, så har egentligen inte gjort någe skolan. haha
.
Nu ska jag väl plugga hela kvällen, är hästfri idag.
Får se om jag kommer på någe roligt ämne att blogga om, för i så fall kommer jag nog uppdatera lite ikväll :)
Finns det någe ni vill läsa om ?? Vet att ni inte är så mågna men kom igen önska någe, ni kan tom vara anonyma om ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback