Praktik

Så nu är min praktik fixad! :)
Jag kommer att vara hos Lina Zacha som är inriktad på lite allt möjligt, mest lite nh-hantering :)
Så jag tror att det kommer att bli ett jättelärorikt år :)
Ska bli sp himla kul att lära mig lite, då jag kommer använda det mkt på Gladur eftersom han är mkt roligare från marken än från ryggen :)
Kommer bli sä jäkla kul.
Det som inte är så roligt dock är att jag börjar vid 7!!! Men det är ju bara att vänja sig, jag vill ju jobba med hästar i framtiden ;)
.
Va ut en sväng till Lillan också, morfar skjutsade mig så att han skulle veta vart det ligger sen när jag ev börjar åka buss ut och han får hämta mig ;) haha
Hon fick vila idag så jag gick bara ut till henne i hagen och kollade så att hon levde, det jag fick se var lite roligt ;) haha, värsta lermonstert!! :P haha
Har aldrig sett henne lerig på riktigt, men nu hade hon verkligen lagt sig i värsta leran ;) haha
Ganska skönt att hon fick vila idag :) haha
Man kan ju hoppas på att det spöregnar i natt eller någe så hon ser lite snyggare ut, annars blir det väldigt mkt jobb för Mickis imorrn ;) haha
.
Har även försökt plugga lite ikväll, men det funkar typ inte. Fattar inge. Men men det är val bara att köra på och hooppas på det bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback