Hoppning :)

Kom precis hem från Livinga, Mikaela överraskade mig med att vi skulle hoppa!!
Jag har precis vant mig med hästens steg så det va lite jobbigt måste jag säga ;) haha
.
Det gick väl lite sådär, haha, jag är egentligen as feg när det gäller hoppning men samtidigt tycker jag att det är as roligt ;) haha
Men när jag väl har kommit över osäkerheten på en häst så kan jag hoppa hur mkt som helst :)
Men det gick väl bra i början tills jag skulle hoppa ett liten kryss, grejen va att hon hoppade som om det vore en meter. Vi travhoppade och första gången höll jag på att flyga åt helvete tur att jag är så bra att klämma åt med benen annars hade jag hamnat på backen ;) haha
Andra gånen hamnade jag as mky efter så allt blev bara fel.
Tjedje gången gillt så bestämde jag mig för att nu fan ska det gå och vi avslutade då med ett nästintill perfekt hopp :)
.
Imorgon börjar skolan :(
Jag orkar verkligen inte.
Åker vid 10 då jag och Becca ska möta Amanda och käka lunch :)
.
Bild i repris!

Kommentarer
Postat av: josefin

Är de en unghäst?

Unghästar brukar ju ha svårt att hoppa kryss då de endast ser sidorna av hindret och tror att de är så högt, och där av hoppar mkt högre än vad som behövs. ;)

2011-08-22 @ 10:00:39
URL: http://josefinlindvall.devote.se
Postat av: Mikaela

HEJ Jennie!! varför har du inte sagt att du har en blogg??!! och faktisk så fick du till flera bra språng, fast de va travhoppning ;) hon går jätte bra för dig!! men vi MÅSTE fixa riktgt sygga bilder!! ( kankse me knoppar så du får öva;)) ha de bra bruden!! / mickis

2011-08-22 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback